Anyák napja, anyavilág, anyareklám - legutóbb például a Thanks you mum! kampány, ami hatalmas sikert aratott. A Dove most kijött az "apaváltozattal". Százas papírzsepi készlet kéznél? Ezt írja róla az Addict blog:

"Bár a legtöbb családban az anyuka az, aki összetartja a dolgokat, ő az, akire a gyerekek mindig, minden körülmények között számíthatnak, rengeteg olyan pillanat van, amikor igazán egy apukára van szükség. Egy apukára, aki bátorít, megvigasztal vagy éppen csak bolondozik és játszik a srácokkal, biciklizni, focizni vagy éppen kötelet mászni tanítja őket. Ezeket a pillanatokat és ezeket az apukákat ünnepli a Dove Men, méghozzá jó érzékkel megfogva az egész témát. "

Az apás motívumra épülő reklámok témájában a másik jól sikerült darab a Robinson narancslé reklámja.

A témában további érdekességeket olvashatsz itt:

Nagydolog: apa dolga vagy anya dolga?

Pizsiparti a papánál - nem osztozhatunk meg a gyereken!

Amikor apa süt

Tetszett? Lájkolj a Facebookon!